...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

20 Ocak 2010 Çarşamba

YAŞASIN KAR!!!






Sonunda İstanbul'a da kar yağdıı..BirSen ablacıma söyleye söyleye sonunda bize gönderdi karı:) eeee kar yağarda biz hiç kocişimle dışarı çıkmazmıyız:) hemen taktık eldivenlerimizi atkılarımızı doğruu parkaaaaa..İşte kar manzaralarımız:

Kar topu oynadık eğlendik çoştuk veee tabiki bol bol resim çektik..Velhasıl çok hoş bir geceydi, çok eğlendik, kar çok olmasada bu bize yetti..
Bu sondakilerde ilan-ı aşkımız:) eee ne demişler "Söz uçar yazı kalır"... :)

6 yorum:

  1. ay ne romantikkk kiz cok güzel rsimler cekmissin ;-))) harikasin

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim şekercim, sizin ordan sonunda burayada geldi kar:) gülşah, kocişim (miamiden hediye)kısmına bir yorum yazmıştı, niye okumuyolar diye mırıldanıp duruyo, sizden cevap bekliyomuş:)

    YanıtlaSil
  3. Resimler cok ho$ cikmi$ tatlim.:) $imdi orda olmayi cok isterdim.
    size karlari gönderdim kendim karsiz kaldim.:))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim şekerim:)bitti ama yaa azcık yagdı gitti:(

    YanıtlaSil
  5. aaa kocisini mirilandirmiyalim hemen okuyorum ;-)

    YanıtlaSil
  6. Ahh romantizme bak :) Allah bozmasın canım benim. Nazar deydirmeyin kendinize. Fotolar süper bizim buraya hala gelemedi kar. Öptüm çok.

    YanıtlaSil