...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

21 Ocak 2010 Perşembe

CİCİ PATİKLERİM :)

Bunlar benim cici kokoş patiklerim..Kış günlerinin vazgeçilmezi benim için..Patiklerim ayağımda olmazsa olmaz soraa hasta olurum:) EEe patik giyerken bile nennoşumun torunu olaraktan birazcık kokoşluk olcak tabiiki hihih:) Ama gerçekten çok şık duruyolar..Umarım beğenirsiniz..Sevgiler...

6 yorum:

  1. canim ikinci resimdeki cicek desenli patiklere bayildimmmm.:)
    Kim yapti onlari??

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş sıcacık sıcacık güle güle giy,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. *BirSen*: Onları kayınvalidemin bi komşusu yapmış benim için, çok güsel demi:)

    *sibel*: Çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizlerin olsun:)

    YanıtlaSil
  4. kizzzzz ne güzel patiklerin var öyle $ikir $ikir ;-)) ayaklarni hep sicak tut emi ;-)))

    YanıtlaSil
  5. Kokoş nennoşun kokoş torunu patiklerin çok cici. Öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  6. *Gülşah*: Teşekkür ederim şekercim:)Daha guselleri senin olsun inşallah..

    *Bucanni*: eee neneden toruna geçti kokoşluk:) kanımda var hihi:)

    YanıtlaSil