...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

31 Ocak 2010 Pazar

UğUr PaRaLaRıM ve Bucanni Halacığımın İğNeDaNlıĞı :)


Bu uğur paracıklarımı düğünümden bir hafta önce F halacımla birlikte yapmıştık. Mor olan benimkisi bu pembiş çiçekli olan çok sevdiğim kankamdan hatıra:) Aslında benimde beyaz tülden vardı ama bana kalmadı:)Evet bunların içinde bozuk paralar var, evden çıkarken gelinle damatın üstünden atıyolar uğur getirsin diye..Valla 70 tanemi ne yapmıştık belkide daha fazla hatırlamıyorum, bahçedede üstümüze attılar, kafamız yarılmadı şükür:):)

Ve Canım Bucanni Halacığımın İğnedanlığı :) Şekercim benim için nasıl uğraştı..Hep yanımda olduğu için ona çok çok teşekkür ederim..Seviyorum seni ablacım.. Yapılışınıda çok güsel anlatmış.Evet iğnedanlığım şimdi aynamın önünde iğneciklerimle beraber..Baktıkça ablacığımı hatırlıyorum:)
Sevgiyle kalın şekerler...

9 yorum:

  1. aaaaa bunlar harika çok güzeller.

    çok hoş ya bizim üzerimizden hiç bozuk para vs. atmadılar banane bende istiyom!... :))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim harbiden iyiki kafanız yarılmadı :) Acemilik işte ilk kez gelin ve damadın kafasına bişiler attım :)) İğnedanlığından şık olmuş yaw. Çok öpüyorum ve seni çook seviyorum canım benim.

    YanıtlaSil
  3. bendede var bunalrdan ayyyy cici cici ;-) seviyorum siziiiiiiii

    YanıtlaSil
  4. *CherrybLossomgirL *: Teşekkürler canım, bencede öyleler:)

    *yemekyapalım*: Teşekkürler,değişik bir adet ama güzel, sadece kafalara dikkattt:):)

    *Bucanni*: Ayyy kim yapmış acaba bu caaaaaanım iğnedanlığı ;)

    *Gülşah*: Şekercim bende seni seviyorum:)

    Hepinizi seviooooruumm...

    YanıtlaSil
  5. çok güzellermiş kafalar şişecekse böyle güzelliklerle şişsin sevgiler

    YanıtlaSil
  6. *sibel*: Evet güzel bir hatıra, zaten kafamızın şişmesine değdi:)

    YanıtlaSil
  7. Tubacığım ne şanslısın güle güle kullan. çok güzel olmuşlar.Bucanninin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. *AtolyeKedi*: Teşekkür ederim canım, gerçekten çok şanslıyım:)

    YanıtlaSil