...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

27 Ocak 2010 Çarşamba

Pul İşlemeli Havlu

Sevgili görümcemin düğün bohçam için pul ve boncuklarla işlediği, el emeği göz nuru havlularım..Kendisine öpücüklerimi yolluyorum:)
Dantel havlu kenarlarınında yeri ayrı tabiiki ama pullarla işlenmiş olanlarda ayrı bi güzel duruyor. Öyle değil mi??Çeyiz hazırlıkları için bir fikir olur diye paylaşmak istedim. Mutlu günler herkese..

6 yorum:

  1. görümcenin ellerine sağlık çok şık olmuş iyi günlerde kullan (ayrıca ziyaretin ve yorumun için teşekkürler)

    YanıtlaSil
  2. vay vay ne kadar güzel omus vallaha ellerinie saglik insan kulanmaya kiyamaz ki;-))

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş yaw ben hazır sanmıştım. İyi günlerde kullan şekerim.

    YanıtlaSil
  4. *yemek yapalım*: Çok teşekkür ederim ama o patates topları denemek istiyorum çok leziz gözüküyor:)

    *Gülşah*: bende kıyamıyorum zaten, süs asıyorum bazen:)

    *Bucanni*: Teşekkür ederim şekercim..

    YanıtlaSil

  5. (TÛBA) ne demek canım yolun açık olsun, elbette süs diye izle yapmıyoruz vakit oldukça gelmeye çalışırım zaten, sevgiler. Ayrıca övgüleriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Harika valla! Gercekten hazir gibi görünüyor,görümcenin ellerine asglik canimcim.:)

    YanıtlaSil