...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

17 Ocak 2010 Pazar

Sıcak Sahlep:)

Bu kış günleri en sevdiğim şey battaniyenin altına girip televizyon karşısına geçmek veeee elimede sıcacık sahlebimi almak. Dolapta biraz süt varsa azcıkda nişasta hiiiiiiiiç marketten hazır sahlep alıp boşa para vermeye gerek yokk arkidişler.. (Bu renkli bardaklarımıda gülşahcığım almıştı burdan onu öpüyorum kocaman)

İşte benim sahlep tarifim (1 Kişilik):

1 bardak sütün içine 1 yemek kaşığı kadar nişasta, isteğinize göre şeker..bukadar:) şimdide kaynayana kadar pişirin,pişirirken içine vanilyada katabilirsiniz ayrı bir lezzet katıyor ama olmasada olur, ve bardağınıza döküp afiyetle için..Ben üzerine tarçında serpiyorum çok hoş koku veriyor. (Ben 3 kişilik yapmıştım nişastayı ondan çok koydum şaşırmayın:)..)
Afiyet Olsun Şekerler..Sevgiyle...

1 yorum:

  1. Şekerim çok kolay görünüyo. Tam benlik tembel işi :)) denicem ilk fırsatta. Öptüm çok.

    YanıtlaSil