...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

15 Ocak 2010 Cuma

MIAMI'DEN HEDİYE


Miami'deki sevgili arkadaşımız, aile dostumuz Joel bize çok cici bir hediye yollamış, eşimle çok mutlu olduk..Bize kendi elleriyle kurabişler yapmış, ne kibar dimi:) Ona burdan sevgilerimizi yolluyoruz...














Dear Joel,
Thanks for your sweety gift. Your cookies are very delicious, You r very kind and thoughtful. We want to see u as soon as possible. We also want to come there, I Hope So:)
Take care..
Tuğba..

6 yorum:

  1. Evettt.Benim çok sevdigim,şeker dostum Joel'in hediyelerini aldıkk.Cook begendikkk.Hepsi peanutbutter lı.Şu peanutbutter a bayılıyorum yahuuu.Miami'nin sıcaklıgını hissettik bir anda evimizde.We want to see you here again and host you.Bu arada Almanya Lidl 'da satılan Studentfüttern'e de bayıılıyorum.Messajımın ilgili ülkede yaşıyan ve bu yazımı okuyan değerli dostlarımıza ulasması dileği ile......Bende bunu şuracığa not ediyorum.Bakalımmm ne olacakkk....:))))

    YanıtlaSil
  2. I am so glad to "see" you received my package. It brings a smile to my face. The only thing missing....is your beautiful smile. I look forward to seeing it in person some day in your Miami home. You can bring Adnan too :)

    Wishing you both a happy and healthy New Year.

    Joel

    PS I don't know how to send this because I don't read Turkish...so I'll just push the buttons :)

    YanıtlaSil
  3. Adnancigim mesajin alinmistir ;-) tas yerine geldi ;-)) sana bir lidil torbasi benden bari Tugba sende yaz ne istediginide esitlik olsun canim benim...

    YanıtlaSil
  4. şekerim ben bişi istemiom, siz doyurabilirseniz kocişimi doyurun yeter:) :) :)

    YanıtlaSil
  5. oy oy kendinden önce kocisini düsünürmüs ask bu ask ;-))

    YanıtlaSil
  6. Ah Adnancim istedigin Studentenfutter olsun karde$im :))..adresinizi yol ben gönderirim size.;))

    YanıtlaSil