...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

12 Ocak 2010 Salı

Etamin Seccade - 1


Merhabalar, işte ilk paylaşımım.. Bu etamini işlerken gerçekten çok eğlenmiştim, renkli iplerle uğraşmak bana huzur veriyo. Şimdi bi arkadaşım evleniyor onun çeyizinede farklı bir modelden etamin işliyorum, tabiiki o da renkli:) Bitirir bitirmez onuda eklicem.











Ben burda ugrasırken bi yandan kardeşim ve eşim bana gülüyorlar neler uğraşıyorum diye, tabii ben onları takmıyorum ve işime devam ediyorum. Neyse işte daha yakından bi resim daha..






İşte bukadar.. Bence güzel oldu, neyse yan taraftan o kadar karışanım var ki ancak bu kadar yapabildim:) Artık idare etcez.
Sevgiyle...





3 yorum:

  1. Şekerim sen sallama onları :) Seni yıldırmalarına izin verme :) Örnek süper çok öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Canim ilk postun harika!! Süper bir giri$ yapmi$sin blogger dünyasina.:)
    Seccaden gercekten cok ho$!
    Güzeliklerinin devamini bekliyoruz.:)
    Öptüm..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim,begendiğinize sevindim:) valla bende sallamadım devam ettım hihi :) bende sizi öptüm canlarım..

    YanıtlaSil