...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

18 Ocak 2010 Pazartesi

MİGREN AĞRISINA SON!!!

İnsanın her gün başı ağrır mı? Hatta bazen kafamı kesip koparasım geliyodu çıldırıyodum, (BirSen ablacımda bu agrılarıma şahit olmuştur gerçi o da çekti bu ağrılardan) yıllarca ağrı kesici içtim bi süre sonra onlarda etkisini kaybetti,yaklaşık 5 sene boyuncada hergün migren öncesi ilacı kullandım, tabii vücudum ilaç içmekten mahvoldu..

Günlük hayatımı cehenneme çeviren, hiç bir ağrı kesicinin fayda etmediği, yıllarca boş yere çektiğim migren ağrısına artık elveda dedim, hemde büyük bir zevkle:) Üstelik şifasıda gözümüzün önündeymişşşşşşş!!! İşte beni bu ızdıraptan kurtaran nimet: BİBERİYE ÇAYI..

Biberiye her aktarda rahatlıkla bulabileceğiniz birşey. Çayı hazırlamaksa çok kolay, bir fincan suya bir tutam biberiye atıp 1-2 dakika kaynatılıyor,o kadar.. Ben bu çaydan 2 hafta boyunca sabah akşam hergün taze demleyip içtim ve artık migren ağrısı diye birşey kalmadı, ben bile inanamıyorum. Şimdi arada sırada başım ağrırsa hemen bu çaydan yapıyorum ve kısa süre içinde ağrım geçiyor. 6 aydır hiç ilaç içmemenin verdiği huzur ve migrensiz bir hayatın verdiği mutlulukla yaşıyorum.. Sağlıcakla kalın..

4 yorum:

  1. Ah canim bilmemmi hic...migren agrisi hic bir$eye benzemiyor.:( benim 10 sene gibi hic ba$im agirmadi,öncesinde felaket agrilar cekiyordum tam bu iletten kurtuldum derken 1-2 sene öncesinden tekrar ba$ladi.bende $imdi ara ara biberiye cayi iciyorum ve Allaha $ükürler olsun bir kac aydan beri ba$im rahat...kesinlikle herkeze tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. ;-) selam sekerim kac gündür sana yazmaya calistim ama olmadi .. hayirli ugurlu olsun blogun süperin artik yürü be kim tutar seni ..Öpüyorum cok artik takipcinim ;-))

    YanıtlaSil
  3. canım benim teşekkür ederim:) bloguna da yorum yazdım hayırlı olsun tekrar şekerimm:)

    YanıtlaSil
  4. Ohh bütün kızlar toplanmış :) ne güzzel ne güzzelll.

    YanıtlaSil