...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

26 Şubat 2010 Cuma

Anni$imin Kazağı

Veeee işte annişimin kazağı..Sonunda bitti :) Bence güzel oldu,hele yakasındaki fıstıklara bayıldım.Bence değişik ve hoş olmuş..Sizce nasıl?? Anniş güzel yapıyo şu örgü işinide vakit yok işte,neyse emeklilik günlerine az kaldı sabret anniş:)

Buarada dün canımcım Bucanniciğimin doğumgünüydü..YAAAAAAAA telefonun hep meşgulllll!!!
Kocişim işletcekti seni içinde patladı hihohiho:) neseeee

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HALALARIN EN FISTIKI:):) (nese diğerleri alınmasın,diğer ikisi sizde fıstıksınız hee) :):) Öptüm şekerler
...

4 yorum:

  1. çok şık bir kazak
    Maaşallah anneniz çok marifetliymiş,elleri dert görmesin,iyi günlerd kullansın

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş rengide çok güzel canım.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canlarım :)

    YanıtlaSil
  4. Tatlişkom teşekkür ederim.Kocişine söle kısmet deelmiş :)seneye saklasın hevesini :))Annişin de coşmuş valla süper olmuş kazak. Öptüm hepinizi.

    YanıtlaSil