...

Al can bu heybe senin, sol yanımdan bir parça kopardım senin için; ta özümden, ta közümden...Gülen sen ol, ağlayan ben, yeşeren sen ol, sulayan ben, bana saplansın paslı mızrakların ucu, ben onları dua dua ak kanatlı kuş gibi göklere uçurayım. Yarasaların gözleri kamaşacak diye güneş doğmaktan vazgeçmez UNUTMA!...

2 Mart 2010 Salı

8 MART'A -BİZE- KADINLARA ÖZEL BİR HİZMET











Eğer blog bir haber ağıysa işte bu haber ağına yaz da yaklaşırken başka bir şekilde haber vererek devam edeyim dedim.

Hepinize Selamlar Şekerler....

Ps: Veee benim değerli izleyicilerim eğer sizlerden biri bu hizmetten yararlanmak isterse sizlere ozel ayrıcalık tarafımdan karşı tarafa sağlattırılacaktır.Bana ne zman gideceğinizi soyleyin yeter.Gerisi- kocişime kalmışşş :::))

3 yorum:

  1. Çok uzaktasınız be gülüm yoksa kaçırmazdım :))

    YanıtlaSil
  2. S.A.Arkadaşım Cumanız mubarek olsun Allaha Emanet olun

    YanıtlaSil
  3. A.s sizinde cumanız mübarek olsun inşAllah..Dua ile.Allah a emanet olun...

    YanıtlaSil